Літературне читання
Дата проведення |
Тема уроку |
Завдання |
Корисні посилання |
16.03 |
Батько- колючка та його гніздечко....В.Іваненко. |
Уважно прочитати твір уголос(3 рази), переказати. с156-160 |
|
17.03 |
Батько- колючка та його гніздечко....В.Іваненко. |
у робочий зошит письмово |
|
18.03 |
Слон на ім'я Гудзик...Л.Вороніна.. |
Слон на ім'я Гудзик...Л.Вороніна.. |
|
18.03 |
Урок позакласного читання: «Українська минувшина в легендах та переказах». |
Посібник:Читаємо із задоволення щодня. |
|
19.03 |
Слон на ім'я Гудзик...Л.Вороніна.. |
Виконати всі завдання на с166 письмово у робочий зошит |
|
20.03. |
Леся Воронина « Слон на ім‘я Ґудзик». |
1. Прочитати літературну казку, вміти переказувати на основі складеного плану. 2. Виконати завдання письмово ст.166. |
|
30.03. |
"Казки дракона Омелька" С.Дерманський |
Читати в підручнику с. 167-172 |
|
01.04. |
"Країна сонячних Зайчиків" В.Нестайко |
Виразно читати, виконувати тренувальні вправи на швидкість с. 174-180 |
|
03.04. |
"Країна сонячних Зайчиків" В.Нестайко |
Скласти план до прочитаного твору. Письмово виконати завдання у робочих зошитах. |
|
06.04. |
М.Слобошпицький "По зірки" |
Виразно читати вголос. Вправлятись у швидкому читанні |
|
07.04. | Повторення | Дати відповіді на питання до тексту (письмово) | |
09.04. | Виконати письмово завдання с.185 | ||
10.04. | с.186 напам"ять | ||
13-14.04.
|
П‘єса-літературний твір. Микола Томенко «Орел-Срібнокрилець»(Уривок із п‘єси -казки). |
1)Ознайомитись з творчістю М.Томенка за посиланням. 2)Вивчити напам‘ять ,що таке п‘єса ст.186. 3).Прочитати п’єсу за особами і вміти переказувати |
|
15.04. |
Повтори ,пригадай ,твори,вигадуй. |
-Дати відповідь на запитання ст.192. |
|
22.04. |
І.Січовик Рідний край. М.Людкевич. Під небом України |
Виразно читати. Вміти аналізувати зміст прочитаних віршів. |
|
23.04. |
Робота з літературним твором. Лісова казка "Бемві" |
Прочитати і виконати тестові завдання |
|
24.04. |
П.Осадчук. Послухай, як струмок дзвонить... |
Виразно читати. Письмово дати відповіді на запитання після твору. |
|
27.04. |
Розпочинаємо вивчати новий розділ: «Люби,шануй,оберігай усе,що зветься Україна»: вірші про Батьківщину |
Завдання: 1)Вірш І.Січовика «Рідний край». 2)Вірш М.Людкевич»Під небом України».Виразне читання віршів,розкриття змісту . |
|
29.04. |
Робота по попередній темі.Придумати кінцівку казки.Узагальнити знання по вивченому розділі:»Небачені світи». |
Завдання: 1)Повтори, пригадай, твори, вигадуй.( ст.161-193) 2)Моє враження від прочитаного розділу. |
|
04.05.-05.05. |
Тема.Урок позакласного читання.Тема:» Дитина в колі сім‘і». Ганна Червнь «Рідна хата». |
Завдання: 1)Улюблені твори твоєї сім‘і.Презентація творів сім‘і; 2)Читання вірша Г.Черінь «Рідна хата».Уміти творчо відтворити прочитане. |
|
06.05. |
Тема.Біографічна довідка Ліни Костенко.Ліна Костенко»Усе моє ,що зветься Україна». |
Завдання: 1)Вивчити біографію Ліни Костенко; 2)Вірш «Усе моє,що зветься Україна» вивчити напам‘ять. |
|
08.05. |
Ліна Костенко»Пісенька про космічного гостя». |
Завдання: 1)Виразно прочитати вірш,вміти відтворити зміст прочитаного; 2)Пояснити ,як ти розумієш виділені рядочки вірша.(Письмово записати у робочий зошит) |
|
12.05. |
Володимит Сосюра «Любіть Україну». |
Завдання: 1)Ознайомитися з цікавими фактами біографії В.Сосюри; 2)Вірш «Любіть Україну» вивчити напам’ять . |
|
13.05. | Тема.Контрольна робота:навички читання вголос( усно).Чому хвойні дерева не скидають на зиму свого листя (Легенда) |
Завдання: 1)Усно прочитати текст за 1 хвилину.(Показник читання олівцем записати на полі титульної сторінки) 2)Дочитати текст до кінця ; 3)Письмово дати відповідь на завдання,що даються після тексту. Контрольну роботу підписати і виконати на окремих листочках. |
https://vseosvita.ua/library/pidsumkova-perevirka-navicka-citanna-vgolos-33256.html |
18.05. | Тема.Урок позакласного читання на тему «Похвала книзі» |
Завдання: 1)Підготувати цікавинки про книгу; 2)Виготовити проект на тему:»Значення книги в житті людини». |
|
25.05.-26.05. | Тема.Сторінками прочитаних творів | Читання творів із посібника «Читаємо із задоволенням». |