Педагог організатор

 

Бабій Оксана Володимирівна


Основні орієнтири виховання
 
1.       Ціннісне ставлення особистості
до суспільства і держави

( громадянське, патріотичне, родинне виховання)
Мета: формування почуттів любові до Батьківщини, її національних цінностей; шанобливе ставлення до державної символіки, повага прав людини (толерантність, миролюбність),  вивчення  культури свого народу і прагнення дотримання традицій, виховання почуття поваги, гордості до своїх батьків, роду, народу, місця де народився .
 
 2.      Ціннісне ставлення до людей
     (моральне виховання)
Мета: формування духовно-моральної культури  особистості: чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, виховання родинних, особистих, громадянських цінностей. Вміння співпрацювати з іншими, в колективі, співпереживати, здатність враховувати думки  товаришів, поваги до товаришів.
 
3.    Ціннісне ставлення до природи
( екологічне виховання)
Мета: формування екологічної культури, гармонійне співіснування з природою та зв'язок з національними традиціями ; відповідальне ставлення до природи, правових норм, до природи як середовища існування людини; виховання почуття особистої причетності до збереження природних багатств ,відповідальності за них.
 
4.   Ціннісне ставлення до праці
(трудове виховання)
Мета: виховання в учнів працелюбності, старанності, бережливості господарського ставлення до суспільної власності; усвідомлення значимості праці в житті людини, виборі професії, повага до людей праці, які створюють духовні та матеріальні блага та цінності.

5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
(художньо-естетичне виховання)
Мета: Формування естетичної культури і мислення та почуттів засобами художніх образів різних видів мистецтва; розвиток художньо-естетичних емоцій, смаків, навичок до розробки і участі в творчих мистецьких проектах.
 
6. Ціннісне ставлення до себе
( за здоровий спосіб життя)
Мета: формування основних засад «Я концепції» особистості (самопізнання,самовизначення,самовиховання, самовдосконалення);
прагнути бути фізично здоровою людиною, знати про наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини.
 
7.  Превентивне виховання
Мета:  виховувати  у підлітків загальноприйняті людські цінності; формування глибокого усвідомлення взаємозв’язку між ідеями свободи, правами людини та її громадською відповідальністю; спонукання вихованців до активної протидії проявам аморальності, правопорушенням, бездуховності, антигромадській діяльності.
 
8.  Сприяння творчому розвитку особистості
Мета: організація змістовного дозвілля дітей та молоді, тематичних вечорів відпочинку, розважальних заходів що дають змогу спілкуватися з однолітками у різних формах ігрової та дозвілево-розважальної програми.