Саме вчитель є тим фундаментом,на якому зростає суспільство,
тому що в кожної людини –
від Президента до робітника – був свій Учитель.
Ніхто без нього не відбувся би як особистість.

Науково-методична проблема школи

Створення психолого-педагогічних умов
 для підвищення рівня навчальних досягнень  і формування активності та загальної культури учнів

 

ЗАВДАННЯ :

  • удосконалення системи науково-методичної роботи для підвищення фахового рівня та професійної компетентності педагогів, розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи, зокрема молодих;
  • упровадження інноваційних форм проведення уроків та використання нетрадиційних форм науково-методичної роботи;
  • формування у педагогів власних потреб до самовдосконалення,   оволодіння комп’ютерною грамотністю для використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі;
  • організація навчання педагогічних працівників за програмою Microsoft;
  • удосконалення існуючих і впровадження нових форм, методів і засобів навчання та виховання, впровадження в навчальний процес передового педагогічного досвіду;
  • консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук;
  • удосконалення системи виховної роботи, духовного відродження підростаючого покоління через впровадження програми «Основні орієнтири виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів»;
  • розвиток творчої активності вчителів через трансформування передових педагогічних ідей в практику роботи школи;
  • вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим працівникам, у тому числі в період підготовки їх до атестації;
  • удосконалення навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення;
  • здійснення моніторингових досліджень та діагностики рівня професійної компетентності вчителя, рівня навчальних досягнень та вихованості учнів;
  • удосконалення та урізноманітнення форм роботи з обдарованими дітьми.